dinsdag, augustus 30, 2016

Winnaars Augustus.

We hebben weer de winnaars van de challenge van Augustus.
Jullie hebben het ons weer moeilijk gemaakt om de mooiste kaartjes te kiezen.
Toch is het weer gelukt... de stemmen zaten dit keer weer dicht bij elkaar.

De winnaar is geworden Wilma.


en de top 3 ( alle 3 evenveel stemmen)




Alle 4 van harte gefeliciteerd met jullie prachtige kaarten.
Willen jullie je alle 4 even melden via het emailadres......
PS.... even geduld als je niet meteen een reactie terug krijgt!!

Groetjes van het team!!

9 opmerkingen:

  1. Super zeg, ik zie dat ik de gelukkige winnaar ben van de challenge, toppie !! Ik ben er heel blij mee, doet een mens altijd goed. Heel veel dank dat jullie mijn kaartje zo goed wisten te waarderen dames van het DT !! Dames van de top 3, ook jullie van harte gefeliciteerd met jullie prachtige winnende kaarten !!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super zeg, ik zie dat ik de gelukkige winnaar ben van de challenge, toppie !! Ik ben er heel blij mee, doet een mens altijd goed. Heel veel dank dat jullie mijn kaartje zo goed wisten te waarderen dames van het DT !! Dames van de top 3, ook jullie van harte gefeliciteerd met jullie prachtige winnende kaarten !!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gefeliciteerd wilma en de top 3 dames!.. mooie kaarten. groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk, dat ik in de Top 3 zit. Wilma, Ria en Nancy ook gefeliciteerd.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Congratulations to the winners.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk om te zien dat ik bij jullie toppertjes sta. Dank je wel en proficiat allemaal!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van harte gefeliciteerd dames.

    Stieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. van harte dames met jullie moooie kaarten

    BeantwoordenVerwijderen