maandag, november 11, 2013

SKETCH # 5 CHEERFUL SKETCHES

Dit bericht blijft boven aan staan scrol even naar beneden, dan zien jullie alle verdere berichten langskomen.....

Goedemorgen medefreubelaars,

Wat is de bedoeling.......je mag een kaart of project maken met onderstaande sketch, je mag zelf verzinnen wat je wilt maken zolang je maar duidelijk laat zien dat je de sketch gebruikt hebt. Ook is het de bedoeling dat je tenminste 1 DIE gebruikt. Heel veel plezier met de opdracht ladies.
 Ik ben benieuwd waar mee jullie ons gaan verrassen. 
 De winnaar mag ook gast - designer zijn.
 

SKETCH # 5


Onze sponsor is: DOE@DING






Het prachtige gast - designer kaartje is van:





Hier laten we de prachtige voorbeeldkaartjes zien  van



Marjoleine - Mar-scrap-a-holic


   Geesje - Mijn Hobbyhoekje 


Ans - lovescrapping-ans




 



*Anja* *Anja's Scrap place*


Dus niet vergeten om even je kaart te linken met Inklinkz en lekker meedoen zou ik zo zeggen. 
Heel veel plezier hoor ladies....
DT team van Cheerfull Sketches Challenge Blog.






4 opmerkingen:

  1. Schitterende kaartjes, stuk voor stuk.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaartje hebben jullie gemaakt. Dank jullie wel voor jullie dt bijdrage.
    Ik ben er reuze blij mee en mijn dank is groot

    Liefs, Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer dat het kaartje nummer 5 van Hennie niet goed bekeken kan worden, lijkt mij een mooi kaartje geworden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke opdracht en mooie sketch. Prachtige voorbeelden!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen