vrijdag, september 27, 2013

WINNAAR SKETCH # 3 + TOP 3 WINNAARS

  Hallo medefreubelaars,
 
Hier zijn we dan met de winares van Sketch # 3 en de TOP 3 winnaars.

Wat zijn er een prachtige kaarten geplaatst door jullie. De een nog mooiere dan de ander.
Onze complimentjes hoor... Het waren er zoveel dat is echt een complimentje waard.
  Dank jullie wel voor het meedoen.

.........................................

Dan nu de bekendmaking van de winares van Sketch # 3.
 Dat is het prachtige kaartje geworden van:

NANS


Gefeliciteerd  hoor !! 
  Nans haal het winnaars Blinky maar bij ons weg.
En geniet van je ereplaats. 


Zou je mij kunnen mailen i.heuverkamp@quicknet.nl
 Dan komt de prijs van  de Scrapcorner zo snel mogelijk naar je toe.

Het DT TEAM heeft de TOP 3 gekozen en dames jullie mogen onze BLINKY op jullie blog plaatsen en iedereen laten weten dat jullie gekozen zijn voor de TOP3
 Supersssss.

DE TOP 3 zijn:
 
Nr 10 Jolanda S
Nr 18 Heleen
Nr 23 Claudia

Dames geniet van jullie ere plaats.

Heel jammer voor de dames die allemaal meegedaan hebben. We zouden het superleuk  vinden als jullie gewoon lekker weer mee gaan doen met de volgende 
Sketch wedstrijd bij het  'Cheerful Sketches Challenge Blog"

DOEN JULLIE ALLEMAAL MEE !!


Tot 30 September

Groetjes Het Team 
 

2 opmerkingen:

  1. Oh super, ik zie juist dat ik gewonnen heb. Dankjewel. Ik stuur dadelijk een mailtje.
    Ook nog mijn felicitaties aan de top 3 dames.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gefeliciteerd Nans, mooie kaart, groet Hennie

    BeantwoordenVerwijderen