maandag, augustus 19, 2013

MIDWAY REMINDER CHALLENGE #2

GOEDEMORGEN medefreubelaars, ja ja hier zijn we met een REMINDER ( Herinnering)


Hier zijn we weer met alweer de 2de Sketch ......wat is de bedoeling.......je mag een kaart of project maken met onderstaande sketch, je mag zelf verzinnen wat je wilt maken zolang als je project maar duidelijk laat zien dat je de sketch gebruikt hebt. Ook is het de bedoeling dat je tenminste 1 DIE gebruikt.....dat is alles, simpel toch....dus kom maar op hoor ladies, lekker meedoen zou ik zeggen en we zijn uiteraard heel erg nieuwsgierig wat voor moois jullie gaan maken...

We hebben er een nieuwe designer bij en we wensen

Anita van Anita en haar kaarten  heel veel plezier in ons team.



Sketch #2




Onze sponsor is dit keer DOE @ DING





Dit zijn de creaties van Team B










   





 Dit is het prachtige kaartje van onze Gast-designer

Marit






En weten jullie nog wat ons Team A voor moois gemaakt heeft voor jullie inspiratie......kijk maar eens.....

Marjoleine - Mar-scrap-a-holic



Ans - lovescrappingans


Ilonka - Me and my Scrapworld


Geesje - hobbyhoekje-engelchen



"Anja" - *Anja's scrapplace*

 

Margreet - Margreet's scrapcards



Adriana - card's from Adriana



Dus niet vergeten om even je kaart te linken met Inklinkz en lekker meedoen zou ik zo zeggen. Heel veel plezier hoor ladies....
DT team van Cheerfull Sketches Challenge Blog

11 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige voorbeeld kaarten dames en via Anita haar blog ben ik hier gaan kijken en deze sketch daar kan ik wel wat mee, dus ga ik er lekker mee aan de slag.
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Gerrie, Leuk dat je, je hier aangemeld hebt als volgster.
      En ja hoor harstikke leuk dat je meedoet. Je maakt ons allemaal wel heel nieuwsgierig naar je kaartje. Ik ben benieuwd waarmee je ons gaat verassen.

      Liefs, Ilonka

      Verwijderen
  2. wow, prachtige voorbeeldkaarten, genoeg lijkt me om mee uit de voeten te kunnen, ik heb de sketch al opgeslagen en ik probeer op tijd te zijn, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Jeannette, We kijken uit naar je kaartje hoor. Ik ben nu al nieuwsgierig naar je resultaat.
      Sucses met het maken.

      Liefs, Ilonka

      Verwijderen
  3. Wat een schitterende voorbeeldkaarten heeft iedereen gemaakt teammaatjes, ik vind ze supermooi allemaal.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik heb het nog eens geprobeerd maar er is geloof ik weer iets fout gegaan sorry Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke voorbeelden zijn er gemaakt!! Ik heb mijn kaartje net geplaatst.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Er zijn weer prachtige inzendingen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige voorbeelden hebben jullie gemaakt. Met zoveel inspiratie moest ik zelf ook wel een kaartje maken. Het staat er bij.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Nans voor je prachtige bijdrage.

      Liefs, Ilonka

      Verwijderen